Internetska trgovina Good4Dogs

Opći uvjeti internetske trgovine Good4Dogs® u skladu su sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot), Zakonom o zaštiti osobnih podataka (ZVOP-1) i Zakonom o elektroničkim komunikacijama (ZEKom-1).

Internetskom trgovinom Good4Dogs® upravlja tvrtka GOOD4DOGS d.o.o., Trata XIII 2, 1330 Kočevje, matični broj: 8074593000, porezni broj: SI84662247, koja je ujedno i pružatelj usluga e-poslovanja (u daljnjem tekstu i prodavatelj ili Good4Dogs).

Opći uvjeti poslovanja utvrđuju rad internetske trgovine Good4Dogs, prava i obveze korisnika i trgovine te reguliraju poslovni odnos između Good4Dogs i kupca.

Kupac je dužan pridržavati se općih uvjeta koji vrijede u trenutku kupovine (predaje internetske narudžbe). Korisnika se svaki put prilikom narudžbe  podsjeća na  opće uvjete poslovanja, a svoju upoznatost s njima potvrđuje narudžbom.

Opći uvjeti vrijede na svim stranicama internetske trgovine Good4Dogs i stupaju na snagu čim se u nju uđe. Zadržavamo pravo izmjene, djelomično ili u cijelosti, bilo kojeg dijela Općih uvjeta bez prethodne obavijesti. Promjene vrijede od trenutka objave. Ne obvezujemo se na ispravnost i potpunost podataka na stranicama e-trgovine, niti se obvezujemo na ispravnost i potpunost tekstualnog, slikovnog materijala. Fotografije i stvarni izgled artikla mogu se razlikovati. Zadržavamo pravo ograničiti ili obustaviti prodaju nekih ili čak svih proizvoda na određeno ili neodređeno vrijeme, ograničiti ili obustaviti pristup stranicama internetske trgovine ili ograničiti ili obustaviti rad internetske trgovine.

Zadržavamo pravo iznimno djelomično ili u cijelosti odustati od narudžbe u slučajevima kada naručenih proizvoda nema na zalihama ili pružanje usluga više nije moguće, ako utvrdimo povećan rizik plaćanja kupca, ako narudžba nije ispunjena sukladno općim uvjetima ili je došlo do očite greške u cjeniku. U svim takvim i sličnim slučajevima, odmah ćemo Vas obavijestiti o svakom odustajanju od ugovora s naše strane.

Ne prihvaćamo nikakvu odgovornost za bilo kakvu štetu na Vašoj strojnoj ili programskoj opremi zbog posjećivanja i rada stranica internetske trgovine ili za bilo kakvu štetu u vezi s proizvodima kupljenima u internetskoj trgovini.

Vrste korisnika

Jednom prijavom u internetsku trgovinu Good4Dogs putem e-pošte postajete posjetitelj  gost, uz potvrđenu registraciju u internetskoj trgovini Good4Dogs postajete Good4Dogs član. I gost i član Good4Dogs (u daljnjem tekstu i korisnik) stječu pravo kupovine u internetskoj trgovini Good4Dogs.

Prilikom registracije u internetskoj trgovini kao Good4Dogs član,  posjetitelj dobiva korisničko ime koje je isto kao i njegova e-mail adresa i lozinka. Korisničko ime i lozinka Good4Dogs člana nedvosmisleno su identificirani i povezani s unesenim podacima.

Registracija je moguća i tijekom procesa kupovine.

Registracija nije uvjet za kupovinu putem interneta, ali registrirani korisnici mogu iskoristiti brojne pogodnosti i prednosti, kao što su:

  • mogućnost ocjene proizvoda i komentara
  • brži završetak kupovine – bez ponovnog unosa Vaših podataka
  • pregled izvršenih kupovina
  • ponavljanje već obavljene kupovine

Registracija je brza i jednostavna, klikom na gumb za registraciju upisujete svoje podatke i potvrđujete ih. Potvrdu o uspješnoj registraciji dobit ćete na adresu e-pošte. Možete promijeniti svoje podatke i pratiti svoje narudžbe u bilo kojem trenutku.

Ukoliko korisnik u bilo kojem trenutku kasnije želi promijeniti svoju adresu e-pošte, mora poslati zahtjev na info@good4dogs.eu. Promjena adrese e-pošte izvršit će se isti ili najkasnije sljedeći radni dan, o čemu će korisnik biti obaviješten e-poštom.

Dostupnost informacija

Prodavatelj se obvezuje kupcu u svakom trenutku omogućiti i pružiti sljedeće podatke:

  1. identitet tvrtke Good4Dogs d.o.o. (naziv i sjedište, matični broj)
  2. kontakt adrese koje omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (Kontakt podatci),
  3. bitne karakteristike robe ili usluga (uključujući postprodajne usluge i jamstva),
  4. dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga ponuđena na mrežnoj stranici dostupna je u razumnom roku),
  5. uvjete isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (način, mjesto i rok isporuke),
  6. sve cijene su jasno i nedvosmisleno određene i jasno se prikazuje uključuju li već i poreze i troškove dostave. Sve cijene su izražene u EUR (eurima),
  7. način plaćanja i dostave,
  8. rok valjanosti ponude,
  9. rok u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjeti za odustajanje (opis prava na odustajanje sukladno članku 43. Zakona o zaštiti potrošača (ZVPot); u slučajevima kada potrošač nema pravo na odustajanje sukladno članku 43. Zakona o zaštiti potrošača (ZVPot), izričito je o tome obaviješten),
  10. postupak pritužbe mora biti pojašnjen, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili službi za kontakt s kupcima.

Oznake artikala

  • NOVO –  oznaka je novo dodanog artikla u Good4Dogs ponudu. S tom će oznakom biti označen najmanje 14 dana, a najviše 2 mjeseca.
  • AKCIJA – oznaka je artikla sa sniženom cijenom u odnosu na redovnu prodajnu cijenu. Postotak sniženja naveden je pored artikla.

Narudžba

Ugovor o kupoprodaji između Good4Dogs i kupaca sklopljen je u internetskoj trgovini Goo4Dogs u trenutku kada Good4Dogs pošalje prvu poruku e-pošte o statusu narudžbe kupca (s naslovom: Good4Dogs – Potvrda o primitku narudžbe ### *). Od tog su trenutka sve cijene i drugi uvjeti fiksni i primjenjuju se jednako za Good4Dogs i kupca. Kupac je osoba s podatcima koji su navedeni kod predaje narudžbe. Naknadno mijenjanje podataka o kupcu nije moguće.

Kupoprodajni ugovor (tj. poruka e-pošte o statusu prve narudžbe) elektronički se pohranjuje na poslužitelju Good4Dogs.

###* br. narudžbe

Načini plaćanja

Obavještavamo Vas da smo obustavili mogućnost plaćanja „pouzećem”. Nažalost, za uslugu FRESH (brza dostava rashlađenih proizvoda) dostavna služba DPD ne nudi mogućnost gotovinskog prometa, kako bi se osigurala što brža isporuka.

Svjesni smo ovih nedostataka i zajedno s dostavnom službom nastojimo pronaći odgovarajuće rješenje. Hvala na razumijevanju.

Trenutno možete koristiti sljedeće načine plaćanja.

  • Plaćanje bankovnim karticama
  • PayPal
  • Valu
  • Plaćanje po predračunu

Moguće je samo jednokratno plaćanje. Dok se ne plati puna kupoprodajna cijena, proizvodi su vlasništvo prodavatelja.

Prednarudžbe se plaćaju unaprijed. Roba se isporučuje u dogovoreno vrijeme. Zadržavamo pravo produljenja roka zbog tehničkih ili drugih grešaka u postupku. U tom slučaju obvezujemo se o tome obavijestiti naručitelja. Obavijestite nas ako niste primili nikakvu obavijest od nas i ako je prošlo više od dva radna dana od Vaše kupovine.

Plaćanje pouzećem

Obavještavamo Vas da smo obustavili mogućnost plaćanja „pouzećem”. Nažalost, za uslugu FRESH (brza dostava rashlađenih proizvoda) dostavna služba DPD ne nudi mogućnost gotovinskog prometa, kako bi se osigurala što brža isporuka.

Svjesni smo ovih nedostataka i zajedno s dostavnom službom nastojimo pronaći odgovarajuće rješenje. Hvala na razumijevanju.

Plaćanje po predračunu

Nakon odabira opcije „plaćanje po predračunu” i predaje narudžbe, na adresu e-pošte ćete primiti predračun. Narudžbu ćemo izvršiti nakon primitka uplate na naš bankovni račun. Za bržu obradu možete nas o tome obavijestiti nakon izvršene uplate na našu adresu e-pošteinfo@good4dogs.eu.

PayPal plaćanje

Nakon odabira opcije „PayPal plaćanje” i predaje narudžbe, bit ćete preusmjereni na stranicu PayPal platnog sustava. Narudžbu ćemo izvršiti nakon što primimo potvrdu od PayPal-a.

Valu plaćanje (bivša Moneta)

Nakon odabira opcije „Valu plaćanje” i predaje narudžbe, bit ćete preusmjereni na stranicu Valu platnog sustava. Nalog će biti izvršen po primitku potvrde od Valu-a.

Plaćanje kreditnom karticom

Nakon odabira opcije „plaćanje kreditnom karticom”, unijet ćete podatke o svojoj bankovnoj kartici (debitne, kreditne ili prepaid kartice: Mastercard, Maestro, Visa, American Express, Discover) i dovršiti kupovinu.

Kako biste potvrdili plaćanje karticom, bit ćete preusmjereni na pružatelja usluga Vaše bankovne kartice putem sustava BRAINTREE by PayPal.

Uspješno plaćanje automatski dovršava kupovinu i potvrđuje narudžbu.

Prilikom plaćanja kreditnom karticom putem interneta, u slučaju otkazivanja narudžbe ili promjene načina plaćanja od strane korisnika, molimo da nas obavijestite na info@good4dogs.eu radi kreditiranja kartice ili povrata kupovne cijene.

Izdavanje računa

Uvjeti poslovanjaNakon isporuke naručenih artikala Good4Dogs također šalje kupcu račun u pdf formatu na adresu e-pošte kupca.

Račun sadrži raščlambu cijene i svih troškova vezanih uz kupovinu, kao i obavijest o pravu na odustanak od ugovora.

Prije predaje narudžbe kupac je dužan provjeriti točnost navedenih podataka. Naknadne primjedbe u vezi ispravnosti izdanih računa ne uzimamo u obzir.

Cijene

Sve cijene uključuju PDV, osim ako je izričito drugačije navedeno.

Cijene su valjane u trenutku zaključivanja narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost.

Cijene se primjenjuju u slučaju plaćanja prema gore navedenim načinima plaćanja i pod gore navedenim uvjetima.

Unatoč iznimnim nastojanjima da se osiguraju najažurniji i točni podaci, može se dogoditi da su informacije o cijenama netočne. U tom slučaju, ili u slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, Good4Dogs će kupcu omogućiti odustajanje od kupovine.

Popusti, promotivni kodovi i slično u pravilu se ne zbrajaju. Popust za pojedini artikl i promotivni kod se zbrajaju.

Sredstva uplaćena po poklon bonovima, bonusima i predračunima se ne nadoknađuju. Poklon bonovi i bonus kodovi za popust ne mogu se zamijeniti za gotovinu.

Bankovne i kreditne kartice

U slučaju plaćanja bankovnim ili kreditnim karticama vrijede i sljedeći uvjeti:

  • platitelj (podaci na korisničkom računu) mora biti ista osoba ili organizacija kao i vlasnik bankovne ili kreditne kartice,
  • nakon potvrde primitka narudžbe nije moguća promjena sadržaja narudžbe, odnosno konačnog iznosa narudžbe, osim iznimno uz odobrenje tvrtke Good4Dogs.

Kôd za popust – kupon

Kôd za popust donosi razne pogodnosti prilikom kupovine putem internetske trgovine Good4Dogs i vremenski je ograničen. Aktivni kôd za popust možete pronaći na naslovnoj stranici reklamne poruke, na stranici svakog odjeljka, u našem e-newsletteru ili drugim medijima.

U slučaju da kupac iskoristi kôd za popust, ali kasnije vlastitom voljom otkaže narudžbu s korištenim kôdom, više nema pravo na novu pogodnost ovog kôda.

Upotreba kôda za popust:

  • Odaberite artikle koje želite kupiti i stavite ih u svoju košaricu. Vrijednost Vaše narudžbe mora biti najmanje 1 € veća od vrijednosti kôda za popust. Kada završite s dodavanjem artikala u košaricu, nastavite klikom na gumb Na plaćanje. Odaberite način dostave, navedite adresu dostave i odaberite način plaćanja.
  • U istom koraku u polje Poklon bon, promotivni kôd, kôd za popust, unesite kôd za popust i potvrdite unos klikom na gumb Primijeni. Ako želite istovremeno iskoristiti više kôdova za popust, unesite ih u polje istovremeno i odvojite ih zarezom ili razmakom. Zatim kliknite gumb Primijeni.
  • Kada unesete kôdove za popust, vrijednost kôdova za popust automatski se oduzima od cijene Vaše narudžbe u posljednjem koraku – Pregled narudžbe. Ostaje iznos koji je još potrebno platiti.
  • Kôd za popust je jednokratni kôd, što znači da ga možete koristiti samo jednom.
  • U okviru iste narudžbe nije moguće kombinirati različite oblike pogodnosti (kôd za popust, promotivni kôd i bonus).

Pravila nagradne igre

Definicije pojmova

Organizator nagradne igre je prodavatelj GOOD4DOGS d.o.o., Trata XIII 2, 1330 Kočevje. Sudionik nagradne igre je fizička osoba koja sudjeluje u najavljenim nagradnim akcijama.

Dobitnike nagrada određuje funkcija nasumičnog računalnog odabira ili ih određuje organizacijski odbor.

Pravo sudjelovanja u nagradnoj igri (i drugoj dodjeli artikala ili bonova)

Sudionici nagradne igre mogu biti fizičke osobe koje su državljani Republike Hrvatske. U nagradnoj igri ne mogu sudjelovati osobe zaposlene kod organizatora nagradne igre i članovi njihove uže obitelji te osobe zaposlene kod drugih pravnih osoba koje se odnose na provedbu ove nagradne igre. U nagradnoj igri ne mogu sudjelovati pravne osobe. Osobe koje ne prihvate pravila nagradne igre ne mogu sudjelovati u nagradnoj igri. Smatra se da je sudionik prihvatio pravila nagradne igre sudjelovanjem u objavljenoj nagradnoj igri.

Pravila sudjelovanja u nagradnoj igri

Ne morate kupiti usluge ili proizvode organizatora nagradne igre da biste sudjelovali u nagradnoj igri.

Elektronsko nagradno izvlačenje

U izvlačenju mogu sudjelovati svi sudionici u nagradnoj igri. Jedan sudionik može sudjelovati u nagradnoj igri samo jednom. Rezultat izvlačenja je konačan. Pritužba nije moguća. O primitku i načinu preuzimanja nagrade dobitnik će biti obaviješten e-poštom.

Obveze dobitnika

Nagradu nije moguće isplatiti u gotovini, niti se može zamijeniti za drugi artikl.

Dobitnik je dužan organizatoru nagradne igre pisanim putem (e-poštom) dostaviti svoje osobne podatke – ime, prezime, adresu, adresu e-pošte te telefonski i porezni broj, a sve najkasnije dva dana od primitka obavijesti da je dobitnik nagrade.

Plaćanje svih poreza na nagradu (uključujući PDV) je odgovornost organizatora. Organizator će dobitnicima poslati potvrdu sukladno Zakonu o porezu na dohodak i Pravilniku o dostavi podataka za prijavu poreza na dohodak. Dobitnik je dužan u prijavi poreza na dohodak prijaviti vrijednost nagrade. Prilikom preuzimanja nagrade, dobitnik je dužan ispuniti izjavu o preuzimanju nagrade. Organizator ne snosi odgovornost za poreze koji se mogu pojaviti u vezi s bilo kojom drugom nagradom. Ukoliko dobitnik ne ispuni sve obveze, smatra se da dobitnik ne želi preuzeti nagradu te je samim time organizator oslobođen svih obveza u odnosu na dobitnika nakon te nagradne igre te stječe pravo raspolaganja nagradom za bilo koju drugu namjenu. Nagrade nisu prenosive.

Ako organizator nagradne igre u roku od tri (3) radna dana od trenutka kada je obavijestio dobitnika da je izvučen, iz bilo kojeg razloga (npr.: dobitnik izjavi da ne želi primiti nagradu, adresu ili je adresa e-pošte nepotpuna ili netočna i sl.) ne dobije sve potrebne podatke i izjavu da dobitnik želi preuzeti nagradu, smatra se da dobitnik ne želi preuzeti nagradu i time je organizator oslobođen svih obveza pod tom nagradnom igrom i stječe pravo raspolaganja nagradom za bilo koju drugu namjenu.

Zaštita osobnih podataka

Organizator nagradne igre štiti sve osobne podatke dobivene od sudionika tijekom nagradne igre sukladno propisima koji uređuju zaštitu osobnih podataka. Organizator može koristiti osobne podatke dobivene od sudionika isključivo u svrhe za koje su dobiveni. Sudionik nagradne igre suglasan je da mu organizator može slati obavijesti o ponudi organizatora. Sudionik ili njegov skrbnik ili zakonski zastupnik može u bilo kojem trenutku opozvati svoju suglasnost za korištenje osobnih podataka dobivenih u nagradnoj igri u svrhu izravnog marketinga. Organizator nagradne igre zadržava pravo organizirati dodjelu kao javni događaj. Sudjelovanjem u nagradnoj igri sudionik dopušta korištenje njegovog imena i adrese u audio, foto i video materijalu organizatora nagradne igre. Dobitnik dopušta organizatoru nagradne igre da njegove osobne podatke objavi u medijima i na internetu u svrhu informiranja o rezultatima izvlačenja ili preuzimanja nagrade.

Objava pravila nagradne igre

Dostavljanjem svojih podataka putem obrasca za prijavu na ovoj stranici sudionici nagradne igre suglasni su da su upoznati s pravilima i obvezuju se postupiti u skladu s pravilima nagradne igre. U slučaju bilo kakvog spora ili nejasnoće, ova se Pravila smatraju primarnima u odnosu na sve druge moguće objave, bilo u tiskanom, elektroničkom ili bilo kojem drugom obliku.

Postupak obavijesti o kupovini

1. Good4Dogs narudžba

Nakon predaje narudžbe kupac dobiva poruku putem elektroničke pošte kojom ga obavještavamo da je narudžba prihvaćena. Elektronička pošta također obavještava kupca o politici odustajanja od ugovora, gdje se može obratiti u slučaju kašnjenja isporuke i gdje se može obratiti u slučaju reklamacije. Good4dogs član uvijek ima opsežne informacije o statusu i sadržaju narudžbe na mrežnoj stranici Good4Dogs. Good4dogs pregledava narudžbu, provjerava dostupnost naručenih artikala i potvrđuje narudžbu ili je s razlogom odbija.

Good4Dogs može nazvati kontakt telefonski broj kupca kako bi provjerio podatke ili osigurao točnost isporuke.

Prilikom isporuke artikala koje Good4Dogs nema na zalihama u svom skladištu, Good4Dogs je isključivo vezan za isporuku od strane svog dobavljača i vrijeme u kojem taj dobavljač može isporučiti tvrtki Good4Dogs artikl.

Good4Dogs obavještava kupca putem e-pošte o ažuriranim informacijama u vezi s isporukom artikala. Ako je rok isporuke jako dug i kupac ne želi čekati, kupac može o tome obavijestiti Good4Dogs, koji će artikl ukloniti iz narudžbe i vratiti sva već uplaćena sredstva kupcu, a ostale artikle iz narudžbe po izboru kupca isporučiti ili stornirati cijelu narudžbu.

Good4Dogs ne prihvaća nikakvu odgovornost za štetu nastalu zbog dužih rokova isporuke ili neisporuke artikala koje Good4Dogs nema na zalihama u vlastitom skladištu, osim ako bi Good4Dogs ili osoba za koju je tvrtka odgovorna to prouzročila namjerno ili iz nemara..

2. Ugovor o dostavi

Good4Dogs priprema i šalje artikl u dogovorenom roku

VAŽNO: Dostavna služba će Vas nazvati dan prije isporuke, tako da trebate biti telefonski dostupni u svakom trenutku od predaje narudžbe. Ako Vas dostavna služba ne uspije dobiti na telefon, neće Vam dostaviti narudžbu.

Također ćete na dan dostave dobiti SMS od kurira.

U slučaju da kupac odluči na vrijeme otkazati narudžbu, mora odmah obavijestiti prodavatelja na broj telefona 00 386 40 759 990 ili e-poštom na info@good4dogs.eu. Ako je narudžba već poslana, kupac odbija pošiljku dostavnoj službi.

Pravo potrošača na odustajanje od ugovora

Potrošač (navedeno se primjenjuje isključivo na fizičke osobe koje kupe proizvod za druge namjene van svoje poslovne djelatnosti) ima pravo, da u roku od 14 dana od dana preuzimanja proizvoda prodavatelja obavijesti da odustaje od ugovora, bez da navede razlog za svoju odluku. Rok počinje teći jedan dan od dana primitka artikla.

Odustajanje od ugovora potrošač prijavljuje na adresu e-pošte prodavatelja: info@good4dogs.eu

Obrazac za odustanak od ugovora o artiklima dostupan je korisnicima ovdje.

U slučaju odustajanja od ugovora, potrošač vraća primljeni artikl ili putem pošte na adresu skladišta tvrtke: GOOD4DOGS d.o.o., Rajndol, 1330 Kočevje ili ga po prethodnom dogovoru osobno donosi na adresu skladišta.

Vraćanje preuzetih artikala tvrtki u roku za odustajanje od ugovora NE smatra se kao obavijest o odustajanju od ugovora. Potrebno je dati pismenu izjavu o odustajanju od ugovora.

Potrošač mora proizvod vratiti prodavaču neoštećen i u nepromijenjenoj količini, osim ako je proizvod uništen, pokvaren, izgubljen ili mu se smanjila količina, a za što krivnju ne snosi potrošač. Potrošač ne smije slobodno koristiti proizvode do odustajanja od ugovora. Potrošač smije obaviti pregled i isprobavanje proizvoda u mjeri u kojoj je to nužno potrebno za utvrđivanje činjeničnog stanja. Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako je navedeno posljedica ponašanja koje nije nužno potrebno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe.

Jedini trošak koji se naplaćuje potrošaču vezi s odustajanjem od ugovora je trošak vraćanja robe (koja se u slučaju otpreme naplaćuje prema cjeniku dostavne službe i ovisi o tome radi li se o pošiljci/paketu/teretu). Proizvod se mora vratiti prodavatelju najkasnije u roku od 14 dana od poslane poruke o odustajanju od ugovora (kupovine).

Odustajanje od ugovora nije moguće za sljedeću robu:

  • za robu ili usluge čija cijena ovisi o fluktuacijama na tržištima na koja tvrtka nema utjecaja i koja se mogu dogoditi unutar roka za odustajanje od ugovora;
  • za robu izrađenu prema točnim uputama potrošača i prilagođenu njegovim osobnim potrebama;
  • za robu koja po svojoj prirodi ne podliježe povratu, kvarljiva je ili joj brzo ističe rok;
  • za pruženu uslugu, ako tvrtka u cijelosti ispuni ugovor, a usluga je započeta uz izričitu prethodnu suglasnost potrošača i uz pristanak da izgubi pravo na odustajanje od ugovora kada ga tvrtka u cijelosti ispuni;
  • zapečaćenu robu koja zbog zdravstvene zaštite ili higijenskih razloga nije podložna povratu, ako je potrošač nakon isporuke otvorio pečat; pri kupovini hrane za male životinje, ako je ambalaža otvorena ili oštećena;
  • roba koja je po svojoj prirodi neodvojivo pomiješana s drugim predmetima;
  • digitalni sadržaj koji nije isporučen na materijalnom mediju ako je pružanje usluge započeto uz izričit prethodni pristanak i suglasnost potrošača.

Povrat izvršenih uplata, uključujući troškove dostave (isključujući dodatne troškove zbog izbora vrste dostave koja nije najpovoljniji standardni oblik dostave koju nudi tvrtka) izvršit će se u najkraćem mogućem roku, a najkasnije 14 dana nakon primitka obavijesti o odustajanju od ugovora. Tvrtka primljene uplate vraća potrošaču istim načinom plaćanja koji je upotrijebio potrošač (što najčešće predstavlja uplatu na transakcijski račun), osim ako potrošač nije izričito zatražio upotrebu drugog načina plaćanja te ako potrošač zbog toga ne snosi nikakve troškove.

U slučaju odustajanja od ugovora gdje je korišten bonus, kôd za popust ili promotivni kôd, onda se ta sredstva uzimaju u obzir kao popust te se korisniku ne vraćaju. Korisniku se vraća samo uplaćeni iznos. Prilikom odustajanja od ugovora, poklon bon se smatra sredstvom plaćanja i vraća se korisniku kao poklon bon, a uplaćeni iznos se vraća korisniku.

U iznimnim slučajevima, kada proizvodi nisu vraćeni u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot) možemo potrošaču ponuditi otkup proizvoda uz adekvatnu naknadu, koju prilikom povrata definiramo zapisnikom. Otkup sa smanjenom vrijednošću se uzima u obzir uz potvrdu potrošača putem e-pošte. Potrošač navedenu otkupninu koristi samo pri naručivanju drugog proizvoda jednake ili više vrijednosti.

Pravo na povrat kupoprodajne cijene u slučaju reklamacije i materijalnih nedostataka pobliže je uređeno odredbama Zakona o zaštiti potrošača(neslužbeni pročišćeni tekst).

Više informacija pogledajte na stranici Politika odustajanja od ugovora.

Jamstvo

Proizvodi imaju jamstvo ako je tako navedeno u jamstvenom listu ili na računu. Jamstvo vrijedi uz poštivanje uputa na jamstvenom listu i uz predočenje računa. Jamstveni rokovi su navedeni na jamstvenim listovima ili na računu. Obrazac za povrat artikla pod jamstvom se nalazi ovdje.

Informacije o jamstvu također se nalaze na stranici koja predstavlja proizvod. Ako nema informacija o jamstvu, artikl nema jamstvo ili podatci nisu poznati u tom trenutku. U potonjem slučaju, kupac može kontaktirati Good4Dogs, koji će dati ažurirane informacije.

Više informacija pogledajte na stranici Politika odustajanja od ugovora.

Materijalni nedostatak

Potrošač može ostvariti svoja prava vezana uz materijalni nedostatak, ako o nedostatku obavijesti prodavatelja u roku od dva mjeseca od dana kada je nedostatak bio otkriven.

Potrošač u obavijesti o nedostatku mora detaljno opisati nedostatak i trgovcu omogućiti da stvar pregleda.

Prodavatelj nije odgovoran za materijalne nedostatke robe koji se pojavljuju nakon što prođu dvije godine od isporuke robe.

Smatra se da je nedostatak na stvari postojao već u vrijeme isporuke ako se pojavi u roku od šest mjeseci od isporuke.

Potrošač koji je ispravno obavijestio prodavatelja o nedostatku ima pravo zahtijevati od prodavatelja:

  • otklanjanje nedostatka na robi ili vraćanje dijela plaćenog iznosa razmjerno nedostatku ili
  • zamjenu robe s nedostatkom za novu robu bez nedostatka ili
  • povrat uplaćenog iznosa.

Kada je nedostatak materijalan? Kada:

  • artikl nema svojstva potrebna za njegovu normalnu upotrebu ili za promet
  • artikl nema svojstva potrebna za posebnu namjenu za koju je kupac kupuje, a koja je prodavatelju bila poznata ili mu je trebala biti poznata
  • predmet nema karakteristike i značajke koje su izričito ili prešutno dogovorene ili propisane
  • prodavatelj isporuči artikl koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako uzorak ili model nije prikazan samo za informaciju.

Kako se provjerava prikladnost artikla?

Provjerava se uz drugi, artikl bez greške iste vrste, kao i izjavama proizvođača ili navodima na samom artiklu.

Kako se utvrđuje materijalni nedostatak?

Kupac nas mora obavijestiti o eventualnom materijalnom nedostatku zajedno s njegovim detaljnim opisom  u zakonskom roku te nam ujedno omogućiti pregled artikla. Obrazac za prijavu materijalnog nedostatka se nalazi ovdje.

Pravo na uvažavanje materijalnog nedostatka na artiklu preciznije reguliraju odredbe Zakona o zaštiti potrošača.

Preuzimanje artikala vraćenih s utvrđivanja nedostatka

Kupac je dužan preuzeti artikl koji je isporučio prodavatelju radi jamstva ili drugog postupka nakon završetka postupka. U slučaju da ga je poslao poštom, bit će vraćen na adresu za dostavu.

Prodavatelj šalje kupcu obavijest o vraćanju artikla iz postupka utvrđivanja nedostatka i poziva ga da preuzme artikl. Kupac je dužan preuzeti artikl u roku od 14 dana od dana primitka obavijesti.

Ukoliko kupac ne preuzme artikl u navedenom roku, artikl će se predati na skladištenje prodavatelju na adresu njegovog skladišta: GOOD4DOGS d.o.o., Rajndol, 1330 Kočevje. Prodavatelj drži artikl u vlastitom skladištu do 6 mjeseci od datuma obavijesti. Za ovo razdoblje prodavatelj ima pravo na povrat svih troškova skladištenja (1 €/dan) i pravo na naknadu svih troškova potrebnih za održavanje artikla.

Nakon 6 mjeseci od dana obavijesti, prodavatelj može prodati artikl putem internetske trgovine Good4Dogs te iznos kupoprodajne cijene, nakon odbitka prodajnih i ostalih troškova prodavatelja, prenijeti na kupca. Ako je vrijednost artikla neznatna, prodavatelj ga može donirati u dobrotvorne svrhe i u tom slučaju kupac nije dužan ništa vratiti. 15 dana prije isteka roka skladištenja artikla od 6 mjeseci, prodavatelj obavještava kupca o namjeravanoj prodaji ili darovanju artikla, a nakon prodaje, o postignutoj cijeni i visini troškova te o prijenosu preostalog iznosa kupoprodajne cijene na transakcijski račun kupca.

Artikli s otvorenom ambalažom

Predmeti s otvorenom ambalažom koji su bili vraćeni tvrtki Good4Dogs i možda imaju manje nedostatke (oštećena ambalaža/artikl, otvorena ambalaža, itd.) i idu u daljnju prodaju. Za svaki artikl pisanim putem (u opisu artikla i na računu) navode se vrste nedostataka ili stanje artikla.

Vraćeni artikli se pregledavaju u tvrtki Good4Dogs te zato unatoč povratu, otvorenoj ambalaži i sl. još uvijek omogućuju normalno funkcioniranje. Zbog toga je propisno određen i novi jamstveni rok koji je u pisanom obliku naveden na svakom artiklu.

U slučaju nefunkcioniranja vraćenog artikla, kupac ima pravo na jamstveni popravak i na odustajanje od ugovora u jednakom roku koji vrijedi i za ostale artikle.

Vrsta nedostatka artikla s oznakom Otvorena ambalaža

  • Otvorena ambalaža: Artikl ima otvorenu ambalažu, ali radi bez greške i potpun je. Cijena se dodatno snižava, vrijedi navedeni jamstveni rok.
  • Oštećena ambalaža: Artikl ima oštećenu, nepotpunu ili neoriginalnu ambalažu, ali radi bez greške. Cijena se dodatno snižava, vrijedi navedeni jamstveni rok.
  • Oštećen artikl: Artikl ima manja estetska oštećenja, može imati tragove korištenja i oštećenu ambalažu. Cijena se dodatno snižava, vrijedi navedeni jamstveni rok.
  • Korišten artikl: Artikl je kupac vratio. Korišten je i moguće je da ima malo oštećenu ambalažu. Cijena se dodatno snižava, vrijedi navedeni jamstveni rok.
  • Servisirani artikl: Artikl je servisiran u ovlaštenom servisu. Artikl radi bez greške. Cijena se dodatno snižava, vrijedi navedeni jamstveni rok.

Dostava

Dostavo v Hrvaško opravljamo sami.

Sve informacije o isporukama možete dobiti iz »prve ruke« na tel. 00 386 40 759 990 ili putem e-pošte: info@good4dogs.eu

Naše proizvode dostavljamo v Zagreb (srijede) in Rijeko (četvrtak) svakih 14 dana.

Vrijeme i način dostave

Sve plaćene narudžbe izvršene do 10:00 sati ujutro, dostavljaju se na odabrani dan, mjesto i vrijeme.

Lokacija i Raspored dostave

Zagreb - srijeda

Datum
  • 14. 09. 2022
  • 21. 09. 2022
Lokacija

Rijeka - četvrtak

Datum
  • 15. 09. 2022
  • 22. 09. 2022
Lokacija

Zamrznuti proizvodi

Zamrznuti proizvodi se isporučuju u posebnim termalnim spremnicima i u termo transportnim vozilima koji osiguravaju, da se hrana ne odmrzava tijekom transporta.

Za narudžbe iznad 60,00 EUR (s PDV-om), poštarina je besplatna!

Za narudžbe niže vrijednosti trošak dostave je 5,00 €, bez obzira na lokaciju u Hrvatskoj.

Za narudžbe niže vrijednosti trošak dostave je 5,00 €, bez obzira na lokaciju.

Sigurna kupovina

Kupovina putem interneta u internetskoj trgovini Good4Dogs potpuno je sigurna. Za to smo se pobrinuli svim najnovijim mjerama za zaštitu Vaših povjerljivih podataka.

Sve Vaše podatke koje unesete u svrhu kupovine ili registracije pažljivo pohranjujemo i ni u kojem slučaju ih ne prosljeđujemo trećoj strani.

Sve Vaše povjerljive podatke koji se prenose putem interneta ispravno su šifrirani tako da ih treća strana ne može razumjeti. U tu svrhu koristimo SSL (Secure Socket Layer) tehnologiju za prodaju putem interneta.

Zaštita osobnih podataka

Good4Dogs se zalaže za trajnu zaštitu svih osobnih podataka korisnika sukladno Uredbi (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. i Zakonu o zaštiti osobnih podataka (ZVOP-1).

Sve osobne podatke čuvat ćemo povjerljivima i nećemo ih nikome prosljeđivati bez Vašeg prethodnog pristanka. Sklapanjem kupoprodajnog ugovora suglasni ste da Vaše podatke pohranjujemo i koristimo za potrebe interne arhive i statistike.

Više o načelima privatnosti.

Komunikacija

Good4Dogs će kontaktirati korisnika putem sredstava komunikacije na daljinu samo ako se korisnik tome izričito ne protivi, a u skladu s odredbama Zakona o elektronskim komunikacijama (ZEKom-1).

Good4dogs reklamne poruke e-pošte sadržavat će sljedeće komponente:

  • bit će jasno i nedvosmisleno označene kao reklamne poruke,
  • pošiljatelj Good4Dogs će biti jasno vidljiv,
  • različite akcije, promocije i druge marketinške tehnike će biti označene kao takve, Također će biti jasno definirani uvjeti za sudjelovanje u njima,
  • jasno će biti prikazan način odjave od primanja reklamnih poruka,
  • Good4Dogs će izričito poštovati želju korisnika da ne prima reklamne poruke.

Good4Dogs reklamne poruke bit će jasno vidljive i jasno odvojene od igara i natjecanja.

Reklamne e-poruke (e-novosti):

Reklamne poruke dobit ćete ako želju izrazite e-poštom ili prilikom narudžbe, odnosno ako se prijavite za elektroničke obavijesti putem internetske trgovine. Korisnik je suglasan da ga prilikom pretplate na e-novosti povremeno obavještavamo o novostima na stranici, novostima u ponudi i promocijama. Pružatelj se obvezuje da neće zloupotrijebiti niti na bilo koji način proslijediti adresu e-pošte korisnika trećoj strani. Ako želite da Vaše osobne podatke izbrišemo iz baze osobnih podataka korisnika mrežne stranice, obavijestite nas putem e-pošteinfo@good4dogs.eu.

Kontakt

Ako trebate bilo kakvu informaciju ili pomoć oko internetske ponude, naručivanja, upotrebe interneta kod dostave, korištenja mrežne stranice ili povrata robe, možete nas kontaktirati putem e-pošte: info@good4dogs.eu ali i putem drugih kontakata.

Ocjene, mišljenja i preporuke

Mišljenja, ocjene i preporuke koje su napisali kupci dio su funkcionalnosti internetske trgovine i namijenjeni su zajednici svih korisnika.

Good4Dogs dopušta da mišljenje napiše bilo koji korisnik internetske trgovine, a Good4Dogs ih pregledava prije konačne objave. Good4Dogs neće objavljivati mišljenja ili doprinose koji su na bilo koji način uvredljivi, neprikladni ili koji, prema mišljenju Good4Dogs, ne koriste drugim korisnicima i posjetiteljima.

Slanjem mišljenja ili komentara korisnik se izričito slaže s uvjetima korištenja svog mišljenja ili komentara te dopušta tvrtki Good4Dogs objavu dijela ili cijelog teksta u svim elektroničkim i drugim medijima. Good4Dogs ima pravo koristiti sadržaj mišljenja ili komentara na neodređeno vrijeme i u bilo koju svrhu koja je u poslovnom interesu tvrtke Good4Dogs, uključujući objavljivanje u oglasima ili drugim marketinškim komunikacijama. Autor mišljenja istovremeno izjavljuje i jamči da je vlasnik materijalnih i moralnih autorskih prava za napisana mišljenja i komentare, te da ta prava neisključivo i na neodređeno vrijeme prenosi na Good4Dogs.

Ograničenje odgovornosti

Good4Dogs čini sve kako bi osigurao da informacije objavljene na svojim mrežnim stranicama budu ažurirane i točne. Ipak, karakteristike artikala, rok isporuke ili cijena mogu se tako brzo promijeniti, da Good4Dogs ne uspije ispraviti podatke na mrežnim stranicama. U tom slučaju Good4Dogs će kupca obavijestiti o promjenama i omogućiti mu odustajanje od ugovora ili zamjenu naručenog artikla.

Good4Dogs nije odgovoran za sadržaj mišljenja o artiklima koja su napisali posjetitelji. Good4Dogs prije objavljivanja pregledava i odbacuje mišljenja koja sadržavaju očite neistine te su neprimjerena ili uvredljiva. Good4Dogs nije odgovoran za informacije u mišljenjima i odriče se bilo kakve odgovornosti koja proizlazi iz informacija navedenih u mišljenjima.

Good4Dogs ima mogućnost odustati od ugovora samo ako se utvrdi očita pogreška (članak 46. Zakona o obveznim odnosima (OZ)). Kao očita pogreška se smatra pogreška u bitnim karakteristikama artikla i sve pogreške, koje se smatraju odlučujuće prema običajima trgovine ili namjeri klijenta te ih Good4Dogs u slučaju saznanja ne bi potvrdio, odnosno sklopio ugovor. To također uključuje očite pogreške u cijeni.

Pritužbe i sporovi

Good4Dogs posluje u skladu s primjenjivim zakonima o zaštiti potrošača. Good4Dogs ulaže sve napore kako bi ispunio svoju dužnost pružanja učinkovitog sustava rješavanja pritužbi.

U slučaju problema kupac se može obratiti prodavatelju Good4Dogs telefonom na broj 00 386 40 759 990 ili e-poštom na info@good4dogs.eu. Prigovor se podnosi putem adrese e-pošte info@good4dogs.eu. Postupak obrade pritužbe je povjerljiv.

Good4Dogs je svjestan da je bitno obilježje potrošačkih sporova nesrazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i vremena i troškova nastalih u rješavanju spora, što je ujedno i glavna prepreka da potrošač ne pokrene sudski spor. Stoga, Good4Dogs nastoji najbolje što može riješiti sve sporove sporazumno.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

Sukladno zakonskim normama, GOOD4DOGS d.o.o. ne priznaje nijednog izvršitelja izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkih sporova koje bi potrošač mogao pokrenuti sukladno Zakonu o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova.

Good4Dogs, koji kao pružatelj roba i usluga omogućuje internetsku trgovinu na području Republike Hrvatske, na svojim mrežnim stranicama objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za mrežno rješavanje potrošačkih sporova (IRPS). Platforma je dostupna potrošačima ovdje.

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR

Navedena odredba proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EZ) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o rješavanju potrošačkih sporova putem interneta te izmjene Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktive 2009/22/EZ.

Poveznice

Korisnicima je dopušteno povezivanje s drugih mrežnih stranica na stranicu mrežnog mjesta čiji sadržaj ne krši zakon ili opće moralne norme. Zabranjeno je objavljivati, reproducirati, distribuirati ili na drugi način koristiti znak, logotip ili zaštitni znak mrežne stranice na drugim mrežnim stranicama bez dopuštenja pružatelja usluga. Dopušteno je napraviti poveznicu s drugih stranica na mrežnu stranicu mrežnog mjesta. Ne smiju se postavljati poveznice na mrežne stranice s nezakonitim ili nemoralnim sadržajem.

Mrežna stranica sadrži poveznice na razne vanjske mrežne stranice, kao što su druge mrežne stranice, pojedinačne stranice ili drugi izvori nad kojima pružatelj mrežnog mjesta nema kontrolu i nije odgovoran za dostupnost, sadržaj ili pogreške vanjskih poveznica. Korisnici su vezani općim uvjetima upotrebe vanjskih mrežnih stranica.

Kolačići

Tijekom pregledavanja mrežne stranice, uz sadržaj datoteka, na računala korisnika i članova prenose se i kratke tekstualne datoteke – kolačići (cookies). Kolačići sadrže informacije koje su neophodne za pravilan rad nekih aplikacija na mrežnoj stranici, a korisnicima daju određene prednosti u korištenju usluga. Korisnik može koristiti postavke svog internetskog preglednika kako bi odredio hoće li ili ne dopustiti korištenje kolačića na određenoj mrežnoj stranici. Više informacija o kolačićima i njihovoj upotrebi možete pronaći u dokumentaciji i uputama za korištenje Vašeg preglednika.

Osnovni podatci o tvrtki koja upravlja internetskom trgovinom

GOOD4DOGS d.o.o.

Dugi naziv: GOOD4DOGS, proizvodnja i prodaja hrane za kućne ljubimce, d.o.o.
Trata XIII 2
1330 Kočevje

Porezni broj: SI84662247
Matični broj: 8074593000

Poslovni račun: SI56 1910 0001 1401 725 (DBS d.d.)
SKD: C10.920 – Proizvodnja hrane za kućne ljubimce

Tvrtka je porezni obveznik.
Upisana je u sudski registar pri Okružnom sudu u LJubljani, 19. 10. 2017., SRG: 2017/4205,

Temeljni kapital: 7.500,00 EUR.

 

Uvjeti vrijede od 20. 03. 2019.